Lme dh aku x bkak blog nie sejak blik ke kolej...huhuhu.ok,aku nk storiez skit ler hri nie..aku skarang nie dh msuk kolej..semester kali nie merupakan semester yg plg x sronok....knape x sronok??coz,kwn2 TR dan IM dh x der dh...dyeorg skarang ni gi praktikal...sedih sgt bila kne blajar sowang2 tnpa kengkwn aku...aku sbnrnye nk cam sem yg lps2...cam sem lps2,kengkwn aku msih ade kt kolej lg..itu yg syok..bkn stakat kengkwn jer ade,cik abg aku pon ade.tp,skarang nie......Aku rse sedih sgt bila bebdk TR dan IM x b'sma dgn aku cam dlu2...SO SAD!!nk jmpa dyeorg kt luar mmg payah...ermmm,agaknyer bila laa aku bleh jmpa ngan dyeorg lg,yer?t'utamanyer ngan cik abg aku yg jauh dimata...hai,rindunyer kt cik abg aku yg sorang tu..,rindu nk tgk mka dye yg hensem + comel tu..ahakss!!skarang nie cik abg aku dh start praktikal cam kengkwn aku yg len...nk lps kn rindu pda cik abg,aku tgk ler gmbr dye yg ade dlm laptop and handphone aku..gi 2 gak aku wat utk melepaskn rindu pda kwn2 aku yg len..huhuhu..
Ok laa,aku rse x der ape dh yg aku nk citer...
Bye2
by : Hti yg tgh sedih dan rindu sgt2
Tiada ulasan:
Catat Ulasan